1.លក្ខខណ្ឌកីឡាករ
1.1. ក្រុមចូលរួម
សម្រាប់ក្រុមដែលត្រូវបានចូលរួមគឺជាក្រុមដែលមានលក្ខណៈគ្រប់គ្រាន់ដែលមានភាពច្បាស់លាស់ក្នុងនោះត្រូវបានកំណត់យ៉ាងច្បាស់ពីក្រុមរបស់ខ្លួននិងសមាជិករបស់ខ្លួន។ ក្រុមដែលអាចចូលរួមត្រូវបានកំណត់ចំនួនក្រុមក្នុងការប្រកួតតាមការកំណត់របស់អ្នករៀបចំការប្រកួត ឬតាមការកំណត់ដែលមានប្រកាសអំពីចំនួនកំណត់នៃក្រុមដែលអាចមកចូលរួមការប្រកួតបាន។ សម្រាប់ 16 ក្រុមដែលមានសិទ្ធិចូលរួូមការប្រកួតវគ្គ AK2 Qualifiers Round Road to SEA Games 2023 ក្រុមហ៊ុនសប្បាយ បានឧបត្ថមជាទឹកប្រាក់ចំនួន 20 ម៉ឺនរៀល (50 ដុល្លារអាមេរិក)។
1.2. សមាជិកក្រុម
គ្រប់កីឡាករ ឬគ្រូបង្វឹក ត្រូវធ្វើការចុះឈ្មោះអំពីតួនាទីរបស់ខ្លួន។
សមាជិកក្រុមអាចមានចំនួន 8នាក់ មកកាន់ការប្រកួតក្នុងនោះត្រូវបានកំណត់សមាជិកម្នាក់ជាប្រធានក្រុមឬអាចហៅជាភាសាអង់គ្លេសបានថា Captain Team ។
សមាជិកក្រុមចំនួន 8នាក់ ត្រូវមានកីឡាករ 5នាក់ បំរុង 2នាក់ គ្រូបង្វឹក1នាក់។
កីឡាករទាំងអស់ត្រូវមកធ្វើការចុះឈ្មោះ ដោយភ្ជាប់ជាមួយនូវឯកសារសាមីខ្លួន ដើម្បីបញ្ជាក់សមាសភាពកីឡាករនីមួយៗ។
ក្នុងចំណោមកីឡាករទាំងអស់ អាចជ្រើសរើសកីឡាករណាម្នាក់ជាប្រធានក្រុម ក្នុងករណីគ្មានគ្រូបង្វឹក។
ក្នុងករណីដែលកីឡាករមិនមានគ្រូបង្វឹក នោះប្រធានក្រុមអាចជាកីឡាករចូលរួមប្រកួត ឬអាចធ្វើជាអ្នកឈរពីក្រោយបញ្ជារក្រុមរបស់ខ្លួនបាន។
សមាជិកក្រុមមិនអាចផ្លាស់ប្តូរ ឬដាក់បន្ថែមបានទេនៅពេលដែលប្រកាសសមាជិករួចរាល់។
គ្រូបង្វឹកមានសិទ្ធិឈរនៅទីតាំងប្រកួតបាន។
គ្រូបង្វឹកនិងប្រធានក្រុម អាចនិយាយជាមួយកីឡាករក្នុងពេលប្រកួតត្រឹមតែ 15 វីនាទីដំបូង នៃ3នាទី របស់ការប្រកួតជុំនីមួយៗ។
គ្រូបង្វឹកនិងប្រធានក្រុម អាចនិយាយជាមួយកីឡាករបើសិនជាមានបញ្ហាលោតចេញ (Disconnect)។
គ្រូបង្វឹកមិនអាចចូលរួមប្រកួតបានទេ។
1.3. ឈ្មោះរបស់ក្រុម
សម្រាប់ឈ្មោះក្រុមតម្រូវអោយសមាជិកទាំងអស់កំណត់អំពីឈ្មោះក្រុមអោយបានច្បាស់លាស់រួចប្រធានក្រុមត្រូវរាយការណ៍ ឬប្រាប់ទៅកាន់ភ្នាក់ងាររៀបចំការប្រកួតអោយបានច្បាស់ ដើម្បីអោយពួកគាត់ទទួលយកនិងរក្សាឈ្មោះរបស់ខ្លួនដាក់បញ្ចូលទៅក្នុងការប្រកួតនោះ។
1.4. ឈ្មោះរបស់កីឡាករ
កីឡាករទាំងអស់ត្រូវតែមានឈ្មោះពិតប្រាកដដែលភ្ជាប់ជាមួយលិខិតឬឯកសារបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់លាស់អំពីសាមីខ្លួន រីឯឈ្មោះសម្រាប់តួអង្គក៏ត្រូវសរសេរបញ្ជាក់អោយច្បាស់ទៅកាន់ភ្នាក់ងាររៀបចំការប្រកួតមុនពេលការប្រកួតមកដល់។
1.5. អាយុរបស់កីឡាករ
អាយុត្រូវបានកំណត់ដែលអាចចូលរួមបានគឺ 16 ឆ្នាំគិតត្រឹមពេលប្រកួត ។ ប្រធានក្រុមនិងកីឡាករទាំងអស់ត្រូវស្ថិតក្នុងវ័យដែលបានកំណត់ដើម្បីមានសិទ្ធិចូលមកកាន់ការប្រកួត។
1.6 . រូបសម្គាល់ក្រុម ឬស្លាកសញ្ញាសម្គាល់របស់ក្រុមនីមួយៗ
រូបសម្គាល់ក្រុមដែលយើងអាចហៅជាភាសាអង់គ្លេសថា (Logo team) ដែលវាអមភ្ជាប់ជាមួយឈ្មោះក្រុម និងសមាជិកដែលអាចបញ្ជាក់បានថា ក្រុមនោះមានសិទ្ធពេញលេញក្នុងការប្រកួត។ រូបសម្គាល់ក្រុមត្រូវកំណត់អោយបានត្រឹមត្រូវមិនអាចយករូបណាមួយដែលខុសពីគោលការណ៍ហាមឃាត់ឡើយ។
ដូចជា៖
រូបអាសអាភាស
រូបស្លាកសញ្ញាពាណិជ្ជកម្មផ្សេងៗរបស់គេមកដាក់ជារបស់ខ្លួន
រូបបង្ហាញពីសកម្មភាពមើលងាយ
រូបអក្សរផ្សេងៗដែលអាចសន្មត់បានថាជាការមើលងាយ។
2. អំពីការប្រកួត
កាលបរិច្ឆេទថ្ងៃប្រកួត AK2 Qualifiers to SEA Games 2023 ថ្ងៃទី 10-11-12 ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ2023 ដែលមានទីតាំងនៅហាងអុីធឺណែត D-Roar CyberCafe។
2.1.ព័ត៌មាននៃការប្រកួត ការប្រកួតត្រូវបានបែងចែកចេញជា 2ចំណុចក្នុងការកំណត់យកក្រុមប្រកួត AK2 Qualifiers to SEA Games 2023
ចំណុចទី1 កំណត់យក 4 ក្រុមដែលសន្សំពិន្ទុតាំងពីរដូវកាលទី1 ដល់ទី4 ឡើងដោយស្វ័យប្រវត្តិទៅកាន់វគ្គប្រកួត 8ក្រុមចុងក្រោយ ( 8 teams Play off ) ។
ចំណុចទី2 កំណត់យក 12 ក្រុមដែលមានពិន្ទុខ្ពស់ជាងគេ ដោយយកចេញពីវគ្គសន្សំពិន្ទុ ដែលមានចំនួន 4 សប្ដាហ៍ មកកាន់វគ្គប្រកួត ជម្រុះសន្សំពិន្ទុ ( Group Stage) ។
2.2. លក្ខខណ្ឌការប្រកួត AK2 Qualifiers to SEA Games 2023
ការប្រកួតសន្សំពិន្ទុពីរដូលកាលទី1 ដល់ទី4 ដែលមានចំនួន 4ក្រុម គឺមានសិទ្ធិឡើងមកលេងការប្រកួត AK2 Qualifiers to SEA Games 2023 វគ្គ 8 ក្រុមចុងក្រោយ ( 8 teams play off ) តែម្ដង។
ការប្រកួត AK2 Team Challenge វគ្គសន្សំពិន្ទុ ដែលត្រូវបានបែងជាចេញជា 4 សប្ដាហ៍ កំណត់យក 12 ក្រុមដែលមានពិន្ទុខ្ពស់ជាងគេ។
ការប្រកួត AK2 Qualifiers to SEA Games 2023 មានចំនួនសរុបទាំងអស់ 16 ក្រុម ដោយការប្រកួតនេះមានការសន្សំពិន្ទុចំនួន 12ក្រុម និង 4ក្រុមជាប់ដោយស្វ័យប្រវិត្តទៅកាន់វគ្គ 8ក្រុម ដើម្បីប្រកួតឡើងទៅកាន់ការប្រកួតវគ្គជ័យលាភីលេខ 1 លេខ 2 និងលេខ 3 ។
ក្រុមតម្រូវអោយចុះឈ្មោះក្រុម និងសមាជិកជាមួយអ្នករៀបចំការប្រកួត មុនការប្រកួតមកដល់។
ក្រុមប្រកួតទាំងអស់ត្រូវប្រើតួអង្គខ្លួនឯងដែលមានកម្រិតចាប់ពី 80 ឡើងទៅ។
ការបោះកាក់សំរាប់ការប្រកួត៖ ក្រុមដែលឈ្នះការបោះកាក់អាចរើសយក (Pick) និង Ban map មុនឬរើសពណ៌មុន ឯអ្នកដែលចាញ់បោះកាក់មានសិទ្ធិរើសសម្លៀកបំពាក់តួអង្គ ។
2.3. ផែនទីនៃការប្រកួត
សម្រាប់ការប្រកួតលើកីឡាអេឡិចត្រូនិក AK2 Online ការដាក់ផែនទី វាជាការចាំបាច់សម្រាប់យកមកធ្វើការប្រកួតដោយផែនទីទាំងនោះសុទ្ធសឹងតែជាផែនទីដែលត្រូវបានកំណត់យកមករៀបចំប្រកួត ដោយត្រូវបានសម្រេចពីភ្នាក់ងារក្រុមការងាររៀបចំការប្រកួតរួចជាស្រេច ហើយក៏មានការអនុវត្តសាកល្បង ( Testing ) រួចរាល់មុននិងសម្រេចយកផែនទីនោះមកដាក់បញ្ជូលជាផែនទីជាក់លាក់សម្រាប់កីឡាករប្រកួត។
ការបោះកាក់ និងការបិទផែនទីមិនយកមកប្រកួត ( Ban Maps )
នៅពេលបោះកាក់ អ្នកឈ្នះមានសិទ្ធិក្នុងការជ្រើសរើស ពណ៌ ឬជ្រើសរើសការបិទផែនទីមុន ( Ban Maps ) ។
ក្បួនបិទ ( Form Ban Map): 1- 2 – 1 – 1 – 1 ហើយផែនទីចុងក្រោយជាផែនទីដែលយកមកធ្វើការប្រកួត ។
ក្បួនបិទផែនទី BO3 : (A)Ban 1, (B)Ban 1, (A)PIck 1, (B)Pick1 , (A)Ban 1,(B)Ban 1, ហើយផែនទីចុងក្រោយជាផែនទីដែលយកមកធ្វើការប្រកួតទី3 ។
អ្នកដែលចាញ់ការបោះកាក់មានសិទ្ធិរើសសម្លៀកបំពាក់មុន ។
2.5.សម្ភារៈនៃប្រកួត សម្រាប់សម្ភារៈដែលមាននៅក្នុងបទបញ្ជា និងច្បាប់នៃការប្រកួតត្រូវបានអនុញ្ញាតអោយប្រើប្រាស់ក្នុងការប្រកួត ចំណែកឯសម្ភារៈដែលមិនមាននៅក្នុងការកំណត់របស់បទបញ្ជា និងច្បាប់នៃការប្រកួត គឺមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតអោយប្រើប្រាស់ឡើយ។
សម្រាប់ Sniper SW-Teaser អនុញ្ញាតអោយប្រើប្រាស់
2.6.សម្ភារៈប្រកួតរបស់កីឡាករ
រាល់សម្ភារៈប្រកួតដែលអាចយកមកធ្វើការប្រកួតបាន តម្រូវអោយសម្ភារៈទាំងនោះ ត្រូវឆ្លងកាត់ការត្រួតពិនិត្យពីមន្ត្រីរៀបចំការប្រកួតជាមុនសិន។ សម្ភារៈដែលយកមកប្រកួតអាចមានដូចជា៖ Mouse, Keyboard, Handset, និង Mousepad ចំពោះសម្ភារៈដទៃទៀតពុំអនុញ្ញាតឡើយ។
3. ច្បាប់នៃការប្រកួត ឬបទបញ្ជាការប្រកួត
សព្វាវុធទាំងអស់មិនអនុញ្ញាតអោយដាក់បន្ថែមត្បូង (Gun Soul) និងសត្វចិញ្ចឹម (Pet)ឡើយ។
កីឡាករទាំងអស់ត្រូវអាចដើរបាននៅនាទី 2:55
មានចេតនា ប្រើប្រាស់កំហុសផែនទី (Map Bug) នឹងត្រូវបណ្តេញចេញពីការប្រកួត ឬអាចកំណត់អោយក្រុមនោះធ្លាក់ពីការប្រកួតតែម្ដង។
ប្រសិនបើកីឡាករទាំងអស់មិនអាចបញ្ចប់ដោយសារតែហេតុផលដោយអចេតនា និងមិនបានរំពឹងទុក ដូចជា Server ឈប់ដំនើរការ ឬគាំង ពិន្ទុជុំនោះនឹងត្រូវបានបោះបង់ ហើយការប្រកួតត្រូវចាប់ផ្តើមឡើងវិញ។
បើសិនជាកីឡាករមានបញ្ហា (ស្ថានភាពកាយសម្បទា) មិនអាចបន្តការប្រកួតបាន នោះអ្នករៀបចំនឹងមិនទទួលខុសត្រូវទេ។
ប្រសិនបើសមាជិកក្រុមមិនគ្រប់ចំនួន 5នាក់ទេ នោះត្រូវកំណត់ចាញ់ដោយស្វ័យប្រវត្តិ។
ក្នុងអំឡុងពេលនៃការប្រកួត ការប្រើប្រាស់ Hacks, Bugs, និងThird Party Tools ត្រូវបានហាមឃាត់ ។ បើពិនិត្យឃើញក្នុងករណីនេះមានក្រុមណាដែលបានលួចប្រើប្រាស់ ក្រុមនោះនឹងត្រូវបានបញ្ឈប់ការប្រកួត និងអោយធ្លាក់ពីការប្រកួតដោយស្វ័យប្រវត្តិ។
អ្នកប្រកួតអាចប្រើប្រាស់សម្ភារៈប្រកួតផ្ទាល់ខ្លួនបានដូចជា Mouse, Keyboard និង Headset ក្នុងករណីដែលកំពុងប្រកួតសម្ភារៈនោះមានបញ្ហា នោះការប្រកួតនៅតែបន្ត។
ករណីទី1 ៖ ចំពោះបញ្ហា Disconnect, Crashes បើមានភាគី ( A ) ឫបើមានភាគី ( B ) ខាងណាបាញ់ដាច់សមាជិកភាគីណាមួយដាច់តែ 1នាក់ ដែលកើតឡើងអំឡុងពេលប្រកួតនៅនាទីលើ 1:30 ដោយមិនទាន់បានដាក់គ្រាប់បែក (C4) នោះការប្រកួតអាច Restart បាន ប៉ុន្តែបើនៅក្រោមនាទី 1:30 នោះការប្រកួតត្រូវតែបន្ត។
ករណីទី2 ៖ ចំពោះបញ្ហា Disconnect, Crashes បើមានភាគី ( A ) ឫបើមានភាគី ( B ) ខាងណាបាញ់ដាច់សមាជិកភាគីណាមួយដាច់តែ 1នាក់ មុននាទី 1:30 តែមិនទាន់បានដាក់គ្រាប់បែក (C4) ក្រោយមកភាគី ( B ) ដែលបាត់បង់សមាជិកនោះមានការ Disconnect, Crashes សមាជិកម្នាក់បន្ថែមទៀតនៅក្រោមនាទី 1:30 នោះ ការប្រកួតនៅតែបន្ត។
ករណីទី3 ៖ ចំពោះបញ្ហា Disconnect, Crashes ដូចករណីទី2ខាងលើនិងមុននាទី 1:30 ហើយមិនទាន់បានដាក់គ្រាប់បែក (C4) ប្រសិនបើភាគី ( A ) ដែលត្រូវបានបាញ់ដាច់សមាជិក 2នាក់នោះ ហើយភាគី( A ) ដដែលបានបាញ់ដាច់សមាជិកភាគី ( B ) មានការ Disconnect, Crashes វិញ នោះមានសិទ្ធិជ្រើសរើស ប្រកួតបន្ត ឬធ្វើការសុំចាប់ផ្ដើមប្រកួតសារជាថ្មី។
ប្រសិនបើកីឡាករធ្វើការចេញពីការប្រកួត (Left match) ដោយពុំមានការប្រាប់ពីអាជ្ញាកណ្ដាល( Referee ) នោះ ក្រុមនឹងទទួលពិន្ទុចាញ់។
កីឡាករទាំងអស់ត្រូវមានសុជីវធម៌ និងគោរពពេលវេលាក្នុងការប្រកួត។ ក្នុងករណីដែលក្រុមណាមួយមកយឺតរយៈពេល 10នាទី នោះនឹងចាត់ទុកថាចាញ់ រីឯក្រុមម្ខាងទៀតជាអ្នកឈ្នះ ។
គ្រប់សមាជិកក្រុមទាំងអស់ដាច់ខាតត្រូវរាយការណ៍ទៅក្រុមរបស់ខ្លួន យ៉ាងតិច ៣០នាទីមុនពេលការប្រកួតចាប់ផ្តើម។ ប្រសិនបើដល់ពេលប្រកួតហើយនៅតែមិនទាន់បង្ហាញខ្លួន ឬមានការយឺតយ៉ាវនៅពេលប្រកួតលើសពី 10នាទី នោះគឺចាត់ទុកថាអវត្តមាន ឬបោះបង់ការប្រកួត។ ចំណែកឯក្រុមម្ខាងទៀតចាត់ទុកថាឈ្នះ ហើយរង់ចាំការប្រកួតបន្ត។
ប្រសិនបើក្រុមណាមួយមិនបានគោរពទៅតាមការកំណត់របស់អាជ្ញាកណ្ដាល( Referee ) ឬធ្វើអោយមានកំហុសណាមួយ អាជ្ញាកណ្ដាលមានសិទ្ធកំណត់កំហុសដោយមានការប្រមានលើកទី1 និងការប្រមានលើកទី2។
ការប្រមានលើកទី1 (កំហុសមធ្យម) ដោយការប្រមានត្រឹមជាការប្រមានដោយ (Referee) ធ្វើការកត់ចំណាំទុក។
ការប្រមានលើកទី2 (កំហុសធ្ងន់ធ្ងរ) តំរូវអោយមានការដកសិទ្ធក្រុមនោះចាញ់តែម្ដង។
នៅពេលដែលក្រុមណាមួយដល់ម៉ោងប្រកួត ហើយមិនព្រមចូលទីតាំងប្រកួតតាមការកំណត់របស់ Referee ទេ នោះReferee ត្រូវកំណត់រយៈពេលត្រឹម 5នាទីប៉ុណ្ណោះ ហើយនៅតែមានការយឺតយ៉ាវទៀតត្រូវកំណត់អោយចាញ់តែម្ដងដោយគ្មានលក្ខខណ្ឌ។
ប្រសិនបើមានលទ្ធផល (Point) ស្មើគ្នាក្នុង Group Stage មានចំនួន 3ក្រុម នោះយើងនឹងធ្វើការប្រកួតវគ្គ Personal Mode ដែលយកសមាជិកក្នុងក្រុម 3នាក់ ដើម្បីធ្វើការប្រកួតដោយយក Kill បូកសរុប។ បើ Point Kill តិចជាងគេជាអ្នកចាញ់។
ប្រសិនបើមានលទ្ធផល (Point) ស្មើគ្នាក្នុង Group Stage មានចំនួន 2ក្រុម នោះយើងនឹងធ្វើការប្រកួតវគ្គ Boom Mode ដោយលេងគិត 3 point មុនឈ្នះ។
ករណីដែលក្រុមខាងណាមួយសុំបោះបង់សិទ្ធក្នុងការប្រកួត នោះលិទ្ធផលឈ្នះនឹងផ្ដល់ទៅអោយក្រុមដែលជាដៃគូរក្នុងការប្រកួតនោះ។
កីឡាករទាំងអស់ត្រូវតែពាក់អាវដែលក្រុមការងារ Sabay បានចែកអោយ បើមិនមានអាវត្រឹមត្រូវទេកីឡាករនោះ និងមិនអនុញ្ញាតអោយចូលរួមប្រកួតឡើយ។
កីឡាករទាំងអស់និងគ្រូបង្វឹក ត្រូវតែមានខ្សែរក្រដាសពណ៌បិទនៅនិងដៃ ដែលពណ៌ក្រហមសម្រាប់កីឡាករ ពណ៌លឿងសម្រាប់គ្រូ។
ក្រដាសខ្សែរពីរពណ៌នេះ គឺសម្រាប់តែនៅពេលដល់ម៉ោងប្រកួត ឬមានតួនាទីទើបអាចចូលទៅកាន់កន្លែងប្រកួតបាន បើពុំមាននោះទេ មិនអនុញ្ញាតអោយចូលឡើយ ហើយក្រដាសនេះទទួលបាន ដោយក្រុមការងាររៀបចំការប្រកួតបានប្រគល់ជូន។
កីឡាករទាំងអស់និងគ្រូបង្វឹក ត្រូវតែមានកាសពាក់ជាប់ត្រចៀកពេលការប្រកួតចាប់ផ្ដើម ក្នុងករណីមិនអនុវត្ត ឬមិនពាក់កាសទេ នោះត្រូវទទួលការពិន័យទៅតាមការកំណត់របស់អាជ្ញាកណ្ដាល។
3.1. របៀបនៃការប្រកួត
ក្រុមដែលចូលរួមតម្រូវអោយលេងនៅវគ្គ Online Team Challenge ដើម្បីសន្សំពិន្ទុឡើងមកលេងនៅវគ្គចាប់ពូលនិងវគ្គជម្រុះ។
3.2. ការចាប់ពូល 12ក្រុម (Group Stage)
Group A Group B Group C Group D Team A1 Team B1 Team C1 Team D1 Team A2 Team B2 Team C2 Team D2 Team A3 Team B3 Team C3 Team D3
ការចាប់ពូល 4ក្រុម ដែលឡើងដោយស្វ័យប្រវត្តិក្នុងវគ្គ 8ក្រុម ( Pool Lucky draw 4 team direct invite )
Q1 Q2 Q3 Q4 Top 4 Top 4 Top 4 Top 4 Top A Top B Top C Top D
វគ្គចាប់ពូលគឺមាន 12ក្រុមដែលចែកជា 4ពូលសន្សំពិន្ទុឡើងទៅលេងវគ្គ 8ក្រុមចុងក្រោយ (Quarter Final) ។ ការប្រកួតលេង 5 Round ដោយក្រុមដែលយកឈ្នះមានពិន្ទុដូចខាងក្រោម ៖
5:0 អ្នកឈ្នះ បាន 5 ពិន្ទុ, អ្នកចាញ់ បាន 0 ពិន្ទុ
5:1 អ្នកឈ្នះ បាន 5 ពិន្ទុ, អ្នកចាញ់ បាន 1 ពិន្ទុ
5:2 អ្នកឈ្នះ បាន 5 ពិន្ទុ, អ្នកចាញ់ បាន 2 ពិន្ទុ
5:3 អ្នកឈ្នះ បាន 5 ពិន្ទុ, អ្នកចាញ់ បាន 2 ពិន្ទុ
5:4 អ្នកឈ្នះ បាន 4 ពិន្ទុ, អ្នកចាញ់ បាន 3 ពិន្ទុ
3.3. ការប្រកួតជម្រុះ
របៀបប្រកួតក្នុងការប្រកួតវគ្គ 8ក្រុម ចុងក្រោយ (Quarter Final) ក្រុមត្រូវប្រកួតគ្នាក្នុងលក្ខខណ្ឌចាញ់ធ្លាក់ ឈ្នះឡើងដើម្បីស្វែងរកជើងឯកនៃការប្រកួត
ការចាប់គូរប្រកួតវគ្គជម្រុះ៖
4.អាជ្ញាកណ្ដាលក្នុងករណីមាន ជំលោះ ឬវិវាទពីការប្រកួត
អាជ្ញាកណ្ដាលមានសិទ្ធិក្នុងការកាត់សេចក្តីទៅលើកាប្រកួតដោយស្របតាមគោលការណ៍ Fair Play មិនលម្អៀង ។
រាល់ការកាត់សេចក្តីនឹងមិនអាចមានការតវ៉ាបន្តបានឡើយក្រោយពីប្រកាសសំរេចរួចជាស្ថាពរ។
មានសិទ្ធដកឬកាត់សេចក្ដីចុងក្រោយទៅលើក្រុមណាមួយដែលបានធ្វើខុសពីច្បាប់ការប្រកួត ឬតាមការមើលឃើញជាក់ស្ដែងនៃកំហុសនោះ។
4.1.អំពីអាជ្ញាកណ្ដាលសម្រាប់ការប្រកួត
ត្រូវកំណត់កាត់សេចក្ដីមិនលម្អៀងដោយគោរពគោលការណ៍នៃច្បាប់ដែលបានកំណត់ ដោយអាជ្ញាកណ្ដាលមានសមាសភាព 5រូប ៖
អាជ្ញាកណ្ដាល 2 រូប ជាអ្នកកាត់សេចក្ដីដោយឈរមើលពីក្រោមការប្រកួត
អាជ្ញាកណ្ដាល 2 រូប ជាត្រួតពិនិត្យទៅលើកីឡាករ
អាជ្ញាកណ្ដាល 1 រូប ជាអ្នកត្រួតពិនិត្យនៅក្នុងហ្គេម ( Observer )
5.ការហាមឃាត់
5.1. ការហាមឃាត់សម្រាប់ការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិក AK2
មិនអនុញ្ញាតអោយប្រើប្រាស់កម្មវិធីជំនួយផ្សេងៗ សម្រាប់សម្រួលដល់ការប្រកួត ឬជំនួយក្នុងការយកព្រាបឈ្នះទៅលើដៃគូររបស់ខ្លួនឡើយ។
ដូចនេះហើយទើបមានចែងការកំណត់អំពីការហាមឃាត់នានាសម្រាប់ការប្រកួតប្រភេទវិញ្ញាសារអេឡិចត្រូនិក AK2។
5.2. ការហាមឃាត់ការប្រើប្រាស់កម្មវិធីជំនួយផ្សេងៗ
ការប្រើ Hack
Tool ជំនួយ
វត្ថុដែលដាក់បង្កប់ក្នុងសម្ភារៈដែលយកមកប្រកួត
កម្មវិធីផ្សេងៗទៀតដែលជំនួយដល់ការប្រកួត
5.3. ការហាមឃាត់ក្នុងបរិវេណប្រកួត និងកំឡុងពេលប្រកួត
សម្រាប់ការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិកវិញ្ញាសារ AK2 មិនអនុញ្ញាតអោយជនណាម្នាក់ឬក្រុមណាមួយធ្វើការ ភ្នាល់គ្នាជាលក្ខណៈល្បែងស៊ីសងនោះឡើយ។
ក្នុងបរិវេនប្រកួត មិនអនុញ្ញាតអោយមានគ្រឿងស្រវឹងៗផ្សេងៗនោះឡើយ។
ការសរសេរឆាត ឬតាមការ Comment ឌឺដងដាក់គ្នាតាមរយៈបណ្ដាញសង្គមហ្វេសប៊ុក (Facebook, Twitter, Instagram,TikTok …) ដែលជាហេតុបង្កជាជម្លួសបាន។
6.ការបង្កហឹង្សាបរិវេណប្រកួត
មិនអនុញ្ញាតអោយបង្កអំពើហឹង្សាក្នុងកំឡុងពេលប្រកួត ។
ក្នុងករណីមានហឹង្សាក្នុងបរិវេណប្រកួតគឺ ដែលមិនអាចដោះស្រាយបាន ឬមានលក្ខណៈធ្ងន់ធ្ងរ នោះយើង នឹងបញ្ជូលសំណុំរឿងនោះទៅកាន់សមត្ថកិច្ចនៃដែនដី ដោះស្រាយតាមផ្លូវច្បាប់នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា។
យើងខ្ញុំសូមរក្សាសិទ្ធកែប្រែដោយមិនជូនដំណឹងជាមុន
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម 015 364 168 / 015 294 168
SABAY សូមអគុណ!