ច្បាប់នៃការប្រកួត CCC ២០១៥
អំឡុងពេលនៃការប្រកួត
- ជុំទី១ នៃការចាប់ផ្តើមហ្គេម ប្រសិនបើផ្តាច់ឬគាំង ចាប់ផ្តើមការប្រកួតឡើងវិញ។
- នៅក្នុងករណីនៃការប្រកួតដែលត្រូវបានរំខានដោយ ដាច់ចរន្តអគ្គីសនី,កុំព្យូទ័រគាំង,restart ឬដាច់អ៊ីធឺណិត ការលេងហ្គេមនេះនៅតែបន្តហើយ Playersត្រូវតែចូលលេងម្តងទៀតមុនពេល 2 នាទី។
- ប្រសិនបើPlayer (រស់រានមានជីវិត)មិនអាចចូលលេងម្តងទៀតនៅក្នុងពេលកំនត់ អាជ្ញាកណ្តាលនឹងត្រូវបាន កត់ត្រាពិន្ទុបច្ចុប្បន្ននិងបន្តជាមួយនឹង ពិន្ទុបច្ចុប្បន្ននៅពេលដែលPlayers អាចចូលលេងម្តងទៀត។
- ក្នុងអំឡុងពេលនៃការប្រកួត ប្រសិនបើHardware ដែលបានរៀបចំមានបញ្ហា មិនអាចបន្តការប្រកួតនេះ Players ត្រូវជូនដំណឹងទៅបុគ្គលិកអាជ្ញាកណ្តាលដើម្បីបញ្ឈប់ការប្រកួត។
- នៅក្នុងករណីនៃការប្រកួតដែលត្រូវបានរំខានដោយ ដាច់ចរន្តអគ្គីសនី,កុំព្យូទ័រគាំង,Restart ឬដាច់អ៊ីធឺណិត នាំឱ្យមានការបញ្ចប់ Player មួយឬច្រើនរូបក្នុងមួយក្រុម(Player រស់រានមានជីវិត ) ការប្រកួតនឹងត្រូវចាប់ផ្តើមឡើងវិញ។ហើយពន្ទុមុននឹងត្រូវបានកត់ត្រា។ ឧទាហរណ៍ៈ A ទទួលបាន 2, B ទទួលបាន 1. ចាប់ផ្តើមជុំថ្មីហើយមានការរំខានដោយ ដាច់ចរន្តអគ្គីសនី,កុំព្យូទ័រគាំង,Restart ឬដាច់អ៊ីធឺណិត បន្ទាប់មកចាប់ផ្តើមពិន្ទុពី A 2, B 1។
ច្បាប់នៃការប្រកួត
- ក្រុមប្រកួតទាំងអស់ត្រូវប្រើតួអង្គដែលមានកម្រិតចាប់ពី៥០ឡើងទៅក្នុងការប្រកួត។
- សព្វាវុធទាំងអស់មិនអនុញ្ញាតអោយដាក់បន្ថែមត្បូងឡើយ។
- មានចេតនា ប្រើប្រាស់កំហុសផែនទី(Map Bug)នឹងត្រូវបានព្រមានលើកទី1 និងលើកទី2នឹងត្រូវបានបណ្តេញចេញពីការប្រកួត។ ប្រសិនបើមានកំហុសបង្ហាញក្នុងផែនទី និងមិនអាចបន្តការប្រកួតនៅជុំបន្ត ការប្រកួតនៅតែបន្ត ដោយមិនចាប់ផ្តើមឡើងវិញ។
- ប្រសិនបើ Players ទាំងអស់មិនអាចបញ្ចប់ដោយសារតែហេតុផលដោយអចេតនា និងមិនបានរំពឹងទុក ដូចជា Server ឈប់ដំនើរការឬគាំង ពិន្ទុជុំនោះនឹងត្រូវបានបោះបង់និងពិន្ទុមិនត្រូវបានគណនា នៅជុំនោះទេ ការប្រកួតនឹងចាប់ផ្តើមឡើងវិញ។
- ក្នុងអំឡុងពេលនៃការប្រកួត ប្រសិនបើ Player មានបញ្ហា(ស្ថានភាពកាយសម្បទា) មិនអាចបន្តការប្រកួត អ្នករៀបចំនឹង មិនទទួលខុសត្រូវទេ។ សមាជិក ២ក្នុងចំណោម ៥ អវត្តមានពីការប្រកួត សមាជិកក្រុមអាចពិចារណាបោះបង់ចោលការប្រកួត ឬបន្ត។
- Hacks, Bugs, និងThird Party Tools ត្រូវបានគេហាមឃាត់ ហើយ Players អាចនាំមកនូវ Mouse និង Keyboard ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។
- ក្នុងអំឡុងពេលនៃការប្រកួត អាជ្ញាកណ្តាលនឹងត្រូវទទួលខុសត្រូវក្នុង ការត្រួតពិនិត្យ ការថតនិងការថតរូបអេក្រង់។
- សមាជិកក្រុមនឹងត្រូវបានដកសិទ្ធិដោយការព្រមានពីរដង។ឧទាហរណ៍ៈ ក្រុមA VS ក្រុមB ហើយក្រុមA ប្រើប្រាស់Bug, ក្រុម A នឹងត្រូវបានព្រមានជាលើកទី1 សម្រាប់ក្រុមទាំងមូល ហើយបើសមាជិកម្នាក់នៅក្នុងក្រុម A ដែលនៅតែប្រើBug ម្តងទៀត (ប្រើប្រាស់Bug 2ដង) ជាមួយនិងក្រុមB ដែលក្រុមB នឹងឈ្នះដោយស្វ័យប្រវត្តិនក្នុងជុំនេះ។ ប្រសិនបើក្រុមA បន្តប្រើប្រាស់ Bug ជាមួយក្រុមផ្សេងទៀតដែលនៅក្បែរក្រុមB ក្នុងជុំបន្ត។ ក្រុមAនឹងដកសិទ្ធិសម្រាប់១ការប្រកួតទាំងមូល។
- ការសំរេចចិត្តទាំងអស់ដែលបានបង្កើតដោយអ្នករៀបចំគឺនៅចុងក្រោយ។ វិន័យនិងបទបញ្ញត្តិគឺជាប្រធានបទប្រសិនបើត្រូវផ្លាស់ប្តូរដោយ អ្នករៀបចំនឹងជូនដំណឹងដល់ បណ្តាប្រទេសដទៃទៀតដែលចូលរួមក្នុងយ៉ាងហោចណាស់មួយខែមុនពេល ការប្រកួតនេះចាប់ផ្តើម។
ប្រសិនបើលោកអ្នកមានចម្ងល់ដែលទាក់ទងនឹងការប្រកួត សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់យើងខ្ញុំ: ០២៣ ២២ ៦០០០ រៀងរាល់ម៉ោងធ្វើការ! Sabay សូមរក្សាសិទ្ធិក្នុងការកែប្រែដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹងជាមុន។
AK Team